מה כדאי לאכול כדי לשמור על מראה השיער?

לפניכן רשימה של חמישה מאכלים שמומלץ לשלב בתפריט היומי שלכן בכדי לשמור על מראה שיער בריא, שופע ומרשים

Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Facebook

מאת: מערכת אתר לק

כשם שיש קשר בין מה שאנחנו אוכלות למראה עור הפנים שלנו והגוף בכלל, כך גם חשוב לדעת מה מומלץ לאכול כדי לשמור על מראה שיער בריא, שופע ויפה. כמו כל דבר אחר, גם כאן הכל מתחיל מבפנים, ממה שאנחנו מכניסות לגוף שלנו, באופן שבו אנו מזינות את הקרקפת ואת שורשי השיער שלנו.

הוספת חמישה מזונות חשובים לתפריט היומי שלך, יכולה לעזור לך לשמור על מראה השיער שלך ועל בריאותו. הרי הם לפניכן:

פירות יער ופרי הדר

לא באנר כדי להציג

כדי להשיג מראה שיער בריא יש להזין אותה בכמות נאה של ויטמין C, לכן מומלץ להוסיף לתפריט היומי שלכן פירות יער (כגון תותים) ופרי הדר שונים, אותם מומלץ לאכול או לשתות בשעות הבוקר.

איך פירות מסייעים לעור הפנים שלנו? לכתבה לחצי כאן

זרעי דלעת

אכילת גרעיני דלעת מסייעת בחיזוק זקיקי השיער והם גם עשירים בחומצות שומן, אבץ וביוטין – אשר מסייעים בהזנת עור הקרקפת. אין צורך לשבת ולזלול בכל יום חבילה שלמה של גרעינים, מספיק להוסיף חופן גרעינים לסלט שאת מכינה בכדי לראות תוצאות.

מה הקשר בין תזונה ליופי? לכתבה לחצי כאן

ביצים וחלבונים

מזון עשיר בחלבון עשיר גם בכמות נאה של ברזת, המסייעת בהעברת חמצן לזקיקי השיער.

גזרים

גזר הוא מאכל אשר תורם רבות לכל המראה שלך, לעור הפנים, לבריאות העיניים וגם לשיער שלך. מדובר בירק אשר מכיל כמות גדולה מאוד של ויטמנים ולכן מומלץ לשלב אותו בכל יום בתפריט שלך.

איזה מזון משפיע על המראה החיצוני שלנו? לכתבה לחצי כאן

צנוניות

צנונית היא ירק המכיל כמות גדולה של ויטמין C, גופרית סיליקון ומרכיבים נוספים המסייעים למערכת העיכול, למראה העור וגם למראה השיער.

Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Facebook

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *