תזונה נכונה למראה זוהר

בכדי להיות יפה וזוהרת מבחוץ חשוב שתשימי לב למה שאת מכניסה לגופך. לפנייך רשימת מזונות אשר יגרמו לך להראות יפה וזוהרת מבפנים ומבחוץ

Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Facebook

מאת: מערכת אתר לק

מראה חיצוני יפה וזוהר אומנם תלוי גם בשגרת טיפוח מתאימה ובשימוש במוצרי איפור ומוצרים קוסמטיים מתאימים, אבל הרבה פעמים המראה החיצוני שלנו מתחיל מבפנים, במה שאנחנו אוכלות ומכניסות לגופנו. לפניך טיפים למאכלים שיגרמו לך להראות זוהרת מבפנים ומבחוץ וגם יסייעו לך לשמור על תזונה נכונה שתאפשר לך להסיר גם ק"ג או שניים ממשקלך.

סלומון פראי – הסלומון אשר גדל בים נחשב לבריא וטוב יותר מסלומון אשר גדל בבריכות. דג זה נחשב לעשיר באומגה 3, מסייע בשמירה על העור, מפחית דלקות, אקנה, קשקשי עור ועוד.

בטטות – למראה עור חלק כמשי מומלץ לכלול בטטות בתפריט הקבוע שלך. הבטטה עשירה בביתא קורטן אשר מומר בגוף לויטמין A, אשר שומר בין היתר גם  על עור רך.

מנגו, אביטח ומלון – הפרות הטעימים והמתוקים הללו עשירים בקרוטנואידים, קבוצת פיגמנטים הנחשבים לשומרים על בריאות העור, העיניים והמערכת החיסונית בכלל. אכילת אותם פירות גם מסייעת להגנה על העור מפני נזקי השמש.

לא באנר כדי להציג

קיווי – עדיין במשפחת הפירות, ניתן למצוא את הקיווי, אשר עשיר בוימין C, מגן מפני היווצרות קמטים ומסייע גם במניעה בשמירה על לחות העור ומניעת יובש.

שקולד כהה – קובייה קטנה של שוקולד מריר מסייעת בשמירה על עור רך ועל לחות העור.

חלב – החלב נחשב למומלץ לשמירה על גוף בריא, אבל גם מסייע במיוחד לחלל הפה שלך, תומך בעצם הלסת ומגן על השיניים.

ברוקולי – הירק הירקרק מגן שומר על בריאות החניכיים וגם עשיר בויטמין C ו-A, אשר מסייעים במניעת סרטן העור, שומרים על העצמות, בטיפול בפצעים פתוחים, בדלקות ועוד. ברוקולי מכיל כ-45 אחוז מהצריכה היומית המומלצת של ויטמין A ומכיל גם מרכיבים חיוניים אחרים לגוף, כגון סידן, סיבים תזונתיים, חומצה פולית ועוד.

יוגורט – שילוב יוגורט בתפריט על בסיס קבוע, מסייע בשמירה על ציפורניים בריאות, עור זוהר וחילוף חומרים תקין.

צדפות – אכילת צדפות, אשר עשירות באבץ, מסייעת בשמירה על שיער בריא וקרקפת נקייה. אם את לא אוכלת צדפות מטעמי כשרות, תוכלי להחליף אותן בהודו, בשר, עוף, שעועית או חלב.

פלפלים אדומים חריפים – אותם פלפלונים מאיצים את חילוף החומרים, עשירים בויטמין C ומגנים על העור מפני נזקים.

אגוזים ושקדים – מדובר במאכלים אשר מסייעים בהגנה על העור, במניעת דלקות, שמירה על הלב ועשירים בחלבונים, פחמימות ושומנים בריאים.

איך פירות מסייעים לעור הפנים שלנו? לכתבה לחצי כאן
מה הקשר בין תזונה ליופי? לכתבה לחצי כאן 

Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Facebook

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *