טיפים שיעזרו לך לשמור על ציפורניים חזקות וארוכות

בעוד נשים רבות מתהדרות בציפורניים ארוכות וחזקות, נשים רבות סובלות מציפורניים חלשות, שבקושי צומחות. לפניכן טיפים שיסייעו לכן לחזק את הציפורניים ולשמור על בריאותן

Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Facebook

מאת: מערכת אתר לק

בכל הנוגע לציפורניים את יכולה למרוח לק ולקשט אותן במשך שעות, אבל כמו כל איבר אחר בגוף גם הן זקוקות לעידוד, טיפוח, חיזוק וטיפול מתאים. ציפורניים מוזנחות שלא מטופלות כראוי יצמחו לאט, יהפכו לשבירות ועדינות יותר ולעולם לא יראו במיטבן.

בעוד נשים רבות מתהדרות בציפורניים ארוכות, חזקות ובריאות, נשים רבות סובלות מציפורניים דקות, חלשות, הנוטות להישבר ובקושי צומחות. ריכזנו עבורכן טיפים שיסייעו לכן לחזק את הציפורניים ולשמור על בריאותן ולזרז את תהליך הצמיחה שלהן.

המלצות תזונה

הקפידי על תזונה נכונה ומאוזנת המתאימה לעידוד צמיחת הציפורניים, הרבי לשלב בתפריט היומי שלך מאכלים כגון:

תות – מאכל עשיר בביוטין וויטמין B, החיוניים לשמירה על ציפורניים חזקות ועשיר בנוגדי חמצון הפועלים באופן כללי למראה חיצוני זוהר ובריא.

ביצים – ביצים מהוות גם הן מקור טוב לביוטין, כמו גם החלבון שבהן. הציפורניים שלנו עשויות מקרטינים, שזו קבוצה של חלבונים סיביים ובלתי ממיסים, אשר לא ניתנים לעיכול, היוצרים את הרקמות הקרניות של חלקים שונים בגוף, כגון ציפורניים, שיער והשכבה החיצונית ביותר של העור שלנו. אכילת חלבונים מסייעת בחיזוק הציפורניים, לכן מלבד ביצים שלבי בתפריט שלך גם בשר ועוף, שיכולים לסייע גם הם לתהליך.

ברוקולי – מאכל המכיל כמות יפה של ציסטאין, אחת מ-20 חומצות האמינו הנפוצות בטבע. ציסטאין נדרשת לתהליכים גופניים רבים, ובהם ליצירת הקרטין החשוב מאוד לבריאות השיער, העור והציפורניים. הברוקולי גם עשיר מאוד בברזל וכידוע לרובנו מחסור בברזל יכול לגרום למיחת ציפורניים דקות, עקומות וחלשות.

לא באנר כדי להציג

אבץ – כתמים לבנים על הציפורניים שלך אינם מצביעים בהכרח על מחסור בסידן, הם בעצם מעידים על מחסור באבץ בתזונה שלך. ממש כשם שברזל וביוטין חשובים להיווצרות הקרטין, כך גם האבץ לכן הרבי לשלב מזונות עשירים באבץ, כגון אגוזים, שקדים, בוטנים, גרעינים ועוד.

איזה מזון משפיע על המראה החיצוני שלנו? לכתבה לחצי כאן

שימוש במוצרים לחיזוק הציפורניים

בשוק קיימים מוצרי טיפוח רבים שכל מטרתן היא לחזק את הציפורניים, אך נשים מעטות נוטות להשתמש בהם. מטרתם של אותם מוצרים היא לשמר את העור שמסביב לציפורניים ואת הציפורניים עצמן. הם מכילים חומרים המקדמים את הייצור הטבעי של הקרטין והקולגן, החיוניים גם לשמירה על מראה ובריאות הציפורניים. חלק מאותם מוצרים עשירים גם בברזל וחומצות אמינו, מסייעים במניעת קילוף העור והתפצלותן של הציפורניים. בחנויות הפארם השונות תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים, עליכן רק לשאול את נציגת המכירות, הקומסטיקאית או כל אישה אחרת שקצת מבינה בתחום.

ESSIE משיקים סדרת מוצרי טיפוח לציפורניים – למידע לחצי כאן

טיפולי מניקור ופדיקור יש לעבור רק אצל אנשי מקצוע מוסמכים ובעלי ניסיון

אם את סובלת מציפורניים חלשות, דקות ולא בריאות כדאי לשקול לעבור טיפול משקם אצל מניקוריסטית מקצועית. טיפול מניקור או פדיקור, אותו את עושה לעצמך לבד בבית, עלול גם לפגוע בציפורניים אם הוא לא נעשה כראוי ולגרום לציפורניים שלך להפוך לפגיעות ושבירות יותר. לכן אם המצב קשה ומייאש, אל תהססי להשקיע בטיפול מקצועי ראוי שיכול לחולל מהפך אמיתי במראה הציפורניים שלך.

זה הזמן להיגמל מכסיסת ציפורניים

אם את נוטה לכסוס את ציפורנייך או לנשוך את העור שמסביבן – זה הזמן להפסיק עם זה. מעבר לכך שמדובר בפעולה מאוד לא היגיינית ובריאה לציפורניים ולגופך בכלל – רוב הסיכויים שלא תזכי לראות את ציפורנייך גדלות ומתחזקות. לכן לפני הכל כדאי שתגמלי מעניין הכסיסה, קיימות שיטות שונות ומוצלחות לעשות זאת, רק צריך לנסות.

המדריך המלא לגמילה מכסיסת ציפורניים – לכתבה לחצי כאן

הפסקת עישון

ברור לנו שאין צורך לומר לך שהעישון מזיק לבריאות, כולנו כבר יודעות זאת לבד, אבל לרגע אל תשכחי שהעישון גם מזיק למראה הציפורניים שלך ולבריאותן. העישון מפחית את זרימת הדם, מגביל את כמות הביוטין הנכנס לזרם הדם שלנו וכך נוצר מצב בו הציפורניים שלך לא מקבלות את החומרים המזינים והחשובים להן הן זקוקות כדי לצמוח כראוי. לעישון גם השפעה נוספת על מראה הציפורניים, קצות האצבעות והציפורניים נוטות להפוך לצהובות.

Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Facebook

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *