שלושת המאכלים שיגרמו לך להזדקן

מי הם שלושת המאכלים שכדאי לך להיזהר מהם כמו מאש, לצמצם את המינון שלהם בתפריט היומי שלך ולשמור מהם מרחק?

Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Facebook

מאת: מערכת אתר לק

badfood

בכל הזדמנות שיש לנו, אנו מקפידות להזכיר לכן על הקשר הישיר שיש בין המזון שאתן מכניסות לפה ולגוף לבין איך שאתן נראות. כיום כבר ברור שמזון משפיע על מראה השיער שלנו, עור העור שלנו, קצב חילוף החומרים שלנו ועוד.

לא באנר כדי להציג

הפעם אנו רוצות להתעמק בשלושת סוגי המזון שלדעתנו ולדעת מומחים רבים הם פשוט סכנה למראה ולבריאות שלכן ואם אתן מעוניינות להאט את קצב ההזדקנות שלכן כדאי פשוט להימנע מהם לחלוטין (או לפחות להשתדל).

סוכר – סוכר הוא סוג של אויב לגוף שלנו, לא רק מהסיבה שהוא גורם לנו להעלות מהר והרבה במשקל, אלא דווקא בגלל הנזקים שהוא גורם לגוף שלנו בכלל ולעור שלנו בפרט. סוכר ניתן למצוא בממתקים ובפחמימות מזוקקות, הוא מעלה את רמת הגלוקוז בגופנו, מפריע לקולגן ולאלסטין לבצע את עבודתם ולתקן את עורנו.

שומן רווי – מומחים גילו כי אכילה מרובה של שומן רווי יכולה לגרום לדלקות עור כמו גם להזדקנותו של העור. מעבר לכך הוא גורם לעליית הכולסטרול הרע (LDL), מסייע לפיתוח מחלות לב, עודף משקל ומחלות כלי דם. שומן רווי ניתן למצוא בעיקר במזונות מן החי: ביצים, מוצרי חלב, עוף, בשר, שמן קוקוס, מאכלים מעובדים כגון אבקת מרק, גלידות, מאכלים המכילים מרגרינה, חמאה ועוד.

אלכוהול – שתייה מרובה של אלכוהול, על בסיס יומיומי וקבוע, יכולה לגבות מחיר כבד מהעור שלכן. האלכוהול נוטה לייבש את העור, גורם לבצקות באזור העיניים והפנים, להופעת נימי דן ואדמומיות באזורים שונים של העור. כמובן שכוס יין אדום פה ושם זה לא מזיק ואף נחשב לבריא, אבל כמו הרבה דברים אחרים בחיים – הכל עניין של מינון.

מה כדאי לאכול כדי לשמור על מראה השיער? לכתבה לחצי כאן

איך פירות מסייעים לעור הפנים שלנו? לכתבה לחצי כאן

מה הקשר בין יופי לתזונה? לכתבה לחצי כאן

Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Facebook

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *