מה הם הדברים שיהפכו את הדיאטה שלך לבריאה?

דיאטה מאוזנת ויעילה, המובילה לירידה משמעותית במשקל ולשמירה על המשקל האידאלי – חייבת להיות מורכבת ממספר כללי ברזל שאת חייבת ליישם בכדי לשמור על בריאותך

Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Facebook

מאת: מערכת אתר לק

 diet

דיאטה בריאה היא כזו שמאפשרת לך לרדת במשקל מבלי להתפשר או לפגוע חלילה בבריאות שלך. הדיאטות האופנתיות שאת שומעת עליהן מחברות, הכוללות שילובים משונים כמו לימונדה ופפריקה חריפה – יובילו אותך למצב בו רק תורידי מים ממשקלך והן ממש לא בריאות עבורך. אם את רוצה להוריד ממשקל גופך כמה קילוגרמים בדרך בריאה וטובה – הכנו עבורך שמונה טיפים שיעזרו לך בכך:

אל תבטלי קבוצת מזון – הגוף שלך צריך לקבל את כל קבוצות המזון: פחמימות, חלבונים, ושומנים – זאת הדרך האידאלית עבורו להשיג כמות מספקת של חומרים מזינים ובריאים ששומרים על בריאותך. הימנעי מדיאטות המחייבות ביטול קבוצת מזון כלשהי, גם אם זה מבטיח לך ירידה מהירה במשקל, מאחר וזה עלול לפוגע בבריאותך.

לא באנר כדי להציג

אכלי מאכלים שאת אוהבת – דיאטה לא יכולה להיות טובה ולהחזיק לאורך זמן אם את אוכלת דברים שאת שונאת. חפשי תפריט דיאטטי שמאפשר לך לשלב מזון בריא שאת גם נהנית לאכול. הציפייה לארוחה הבאה שלך בדיאטה בזכות מאכלים שאת אוהבת לאכול תעזור לך להוריד במשקל ולהתמיד בדיאטה שלך לאורך זמן.

שלבי פעילות גופנית – שגרת אימונים ופעילות גופנית סדירה הן חלק חשוב ובריא שיעזרו לך לרדת במשקל. דיאטה המשלבת פעילות גופנית, היא הדיאטה האידאלית, לפחות 30 דקות של אימון אירובי או כוח ביום – יעזרו לך לשרוף קלוריות ולרדת במשקל תוך שמירה על בריאותך וחיזוק גופך.

אכלי מזון מוצק – דיאטה הדורשת ממך להחליף את כל האורחות בשייקים ומיצים – לא יכולה להיות בחירה טובה עבורך. במידה ואת יכולה להחזיק מעמד בדיאטה מהסוג הקיצוני הזה, עליך לוודא עם תזונאית שהמשקאות הללו מכילים שילוב טוב של ויטמינים ומינרלים ולקבל את אישור הרופא הפרטי שלך לביצוע דיאטה מהסוג הזה.

אל תעשי דיאטות קיצוניות – עדיף לרדת במשקל לאט ובזהירות מאשר מהר ולסכן את גופך. ק"ג אחד בשבוע זהו קצב ההורדה האידאלי ועד ל-שני ק"ג בשבוע זה נחשב לטווח הבטוח והבריא. אל תתפתי לדיאטות שמבטיחות לך לאבד כמויות גדולות של משקל בטווח זמן קצר, קיים סיכוי שתצליחי להוריד את המשקל אך כמעט בטוח שתעלי אותו ואף יותר בחזרה, ברגע שתפסיקי את הדיאטה ותחזרי לדפוסי אכילה נורמליים.

היי קשובה למצבך הבריאותי – אם את צריכה לרדת במשקל ויש לך בעיה בריאותית (כמו סכרת לדוגמה), חשוב שתמצאי לך דיאטה שלוקחת את זה בחשבון ומתייחסת לכך בתפריט הדיאטה. במידה ויש לך בעיה בריאותית חשוב שתדברי עם הרופא שלך ותוודאי כי הדיאטה שבחרת עונה על כל הצרכים שלך מבלי לפגוע בבריאותך.

תמיכה – הדיאטה הנכונה היא כזאת שמציעה עבורך תמיכה, כמו לדוגמא הדיאטות שבהן מתקיים מפגש קבוצתי שבועי ובו מתקיימת גם שקילה. שם תקבלי גם ייעוץ, עידוד והכוונה. אם את מעדיפה לעשות את הדיאטה שלך לבד, תשקלי לצרף חבר או חברה למסע, כאלה שיוכלו להזדהות לעודד ולתת לך תמיכה.

Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Facebook

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *