איך תשרדי ברביקיו בזמן שאת בדיאטה?

ויתור על תוספות, שילוב פעילות גופנית וגם הימנעות מאלכוהול, יכולים לסייע לך לחסוף כמה קלוריות כאשר את מבלה בברביקיו עם חברים

Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Facebook

מאת: מערכת אתר לק

 barb

כמעט בלתי אפשר לעבור את עונת הקיץ בלי למצוא את עצמך זוללת בברביקיו אחד או שניים (או יותר…). כאשר את בדיאטה, זה מאוד לא פשוט לבלות בסביבה בה את מוקפת בפיתות, לחמים, בשרים שמנים, סלטים עתירי מיונז ועוד. אבל ברביקיו לא חייב להיות מלחיץ או מזיק אם את שומרת על כושר ואוכלת נכון, נסי את הטיפים הבאים שיעזרו לך לעבור את הברביקיו מבלי לפגוע לך בדיאטה שלך ומבלי לפגוע בהנאה שלך:

1. תביאי גם מנה בריאה מהבית – כך תוכלי לשלוט על כמות הקלוריות שאת צורכת וגם על השומן ותכולת הסוכר של המנה. נסי להביא מנה גדולה ומשמעותית, כמו קינואה או אורז שתהיה מבוססת על דגנים מלאים, אותה תוכלי לאכול עם הבשר במקום לאכול פיתות. מנות מהסוג הזה מלאות בסיבים וחומרים מזינים אחרים, שיעניקו לך גם את תחושת השובע.

לא באנר כדי להציג

2. אל תגזימי עם האלכוהול – משקאות אלכוהוליים הם הדרך הכי קלה לסיים את תקציב הקלוריות היומי שלך. השתדלי להימנע משתיית אלכוהול ואם את חייבת, הגבלי את עצמך לשתי כוסות לכל היותר. הטמפרטורה החמה בחוץ בשילוב עם האלכוהול רק יגבירו את ההתייבשות הגופנית שלך ובמקרה כזה שימי לב שאת שותה בעיקר משקאות קלים, בריאים, ללא סוכר – כמו מים וסודה.

3.שלבי פעילות אקטיבית – ברביקיו נערך לפעמים בחוף הים, בבריכה או בפארק, אלו מקומות בהם ניתן גם לשלב פעילות גופנית מהנה.. נצלי את היתרון הזה ותשלבי לך אולי שחיה בבריכה, משחק מטקות, הליכה על החוף או כל דבר אחר שיכול לעזור לשרוף את הקלוריות ולהסיח גם על הדרך את דעתך מהאוכל.

4. מלאי את עצמך בירקות בתחילת הארוחה – נסי למלא את הקיבה בירקות קלויים ובסלטים מזינים שלא מלאים ברטבים. זה גם ימלא את בטנך, גם יעזור למלא את צלחתך וישאיר פחות מקום לדברים המשמינים והפחות מזינים.

5. שימי לב לכמות הרטבים ולתכולתם – נכון שברביקיו טוב מתבסס על הרטבים והתיבול, אך אם את יכולה השתדלי להשתמש כמה שפחות ברטבים משמינים כמו קטשופ או מיונז, שמלאים בקלוריות ותוספים אחרים שלא בריאים לגופך גם כאשר את לא בדיאטה.

6. הימנעי מתוספות – ארוחת ברביקיו לא רק מורכבת מבשר, יש גם תוספות רבות, מגוונות ולרוב גם משמינות, כגון: צ'יפס, סלט תפוחי אדמה ועוד. השתדלי להימנע מתוספות או לפחות לאכול מנות קטנות. תמיד תשתדלי לבחור באלו שבהן פחות קלוריות.

7. ארוחת פינוק – בכל דיאטה מומלץ אחת לכמה זמן להתפנק על ארוחה שקצת חורגת מהתפריט היומי שבנית לעצמך לצורך ירידה במשקל. לכן, הכי טוב יהיה אם תהפכי את ארוחת הברביקיו לארוחת פינוק מסוג זה, לא יקרה כלום אם מעת לעת תחטאי קצת, לא תספרי קלוריות ופשוט תיהני מהאוכל.

Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Facebook

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *