איך תגרמי לעסק שלך להראות מקצועי יותר?

נוכחות במדיה חברתית, השקעה במוצרי קידום, סביבת עבודה מאורגנת ועוד – יכולים לחולל פלאים ולגרום לעסק שלך להראות בעיניי הלקוחות שלך כרציני ומצליח יותר. כל הטיפים – בכתבה שלפנייך

Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Facebook

מאת: מערכת אתר לק

buwa

זה ממש לא משנה באיזה תחום את עוסקת, על מנת למשוך יותר לקוחות ובכדי לגרום להם לקחת אותך ברצינות רבה יותר, עליך לגרום לעסק שלך להראות מקצועי כמה שיותר, זאת על מנת שיניב לך הצלחה גדולה יותר. הנה כמה עצות שימושיות על איך לגרום לכל עסק, קטן או גדול, לראות יותר מקצועי:

1. עליך ליצור לוגו ייחודי שנחרט בזיכרון – על הלוגו של העסק שלך להיות ייחודי ובלתי נשכח. חשוב גם לשים לב שהוא יהיה רלוונטי עבור השירותים אותו העסק שלך מציע וגם שייצג את החברה שלך. לוגו מעוצב כראוי הוא כלי חשוב מאוד, אל תזלזלי בכוחו ומומלץ מאוד שתשכירי את שירותיה של מעצבת גרפי שתעצב אותו, גם אם זה יעלה לך מעט כסף. לוגו מעוצב היטב יתרום ליציבות החברה שלך, יעורר מודעות לעסק והכי חשוב ייתן לעסק שלך מראה מקצועי.

לא באנר כדי להציג

2. כרטיסי ביקור מודרניים – את צריכה להשקיע בעיצוב כרטיסי ביקור שייצגו את העסק שלך או כל עובד אחר מתוך העסק. כרטיסי הביקור ישפרו את התדמית המקצועית שלך ויגבירו את האמינות המקצועית של העסק, דבר שיגרום לו למשוך יותר לקוחות אליו.

3. שמרי על סביבת עבודה נקייה – אם את רוצה להרשים את הלקוחות הפוטנציאליים שלך, עליך לוודא כי סביבת העבודה שלך נקייה ומסודרת, סביבת עבודה מאורגנת תורמת מאוד לתדמית המקצועית של העסק. אף אחד לא ייקח אותך ברצינות אם המשרד שלך יראה מבולגן, חשוב ליצור רושם ראשוני טוב ולדאוג שהמשרד לא יראה עמוס מדי. תחושת הבלגן יכולה להתקבל גם כאשר אנשים לא במשרד ולכן כאשר את מקיימת שיחת טלפונית שימי לב שאת בסביבה שקטה ואין רעשי רדיו, טלוויזיה או קולות אחרים שיפריעו לקיים השיחה.

4. הקימי אתר אינטרנט אטרקטיבי – אם את רוצה שהעסק שלך יראה יותר מקצועי את חייבת בעידן בו אנו חיים להשקיע כסף לבניית אתר אינטרנט אטרקטיבי ויעיל .חשוב מאוד לעדכן את האתר בכל כמה הזמן בכדי לגרום לו להראות פעיל ומקצועי. אתר האינטרנט שלך הוא כמו כרטיס ביקור וירטואלי, שכל אחד יכול לראות ולהיכנס אליו מתי שהוא רוצה. בדרך הזאת תוכלי להגדיל את החשיפה של העסק, להגדיל את מספר הלקוחות ולמשוך אליך הזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה נוספים שכלל לא חשבת עליהם.

5. נוכחות במדיות החברתיות – את חייבת לגרום לעסק שלך להיות פעיל בכל מיני מדיות חברתיות, לצורך כך עליך לפתוח עמוד פייסבוק, חשבון טוויטר, Linkedin של העסק ועוד. בדרך זו את מגדילה את החשיפה שלו דרך המרחב הווירטואלי, את יכולה לפרסם באותם עמודים מבצעים, חדשות על העסק, לקיים תחרויות שונות ולמנף הרבה מאוד פעילויות שיתרמו לפרסום העסק שלך ויעזרו לו להיות יותר מוצלח ורווחי.

6. מוצרי קידום מכירות – גם אם בהתחלה זה לא יראה לך כמו ההשקעה משתלמת, בעתיד זה יוכיח את עצמו ויעזור לעסק שלך להגדיל את החשיפה שלו בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלך. את יכולה לחלק מוצרים כמו עטים, ספלי קפה, מגנטים, פדים לעכבר ועוד – שעליהם מוטבעים הלוגו של העסק שלך ופרטי ההתקשרות אליו. המוצרים הללו הם כמו פרסום תמידי שיעזרו לקדם את העסק שלך.

7. שמרי על זה פשוט – כולם יודעים שפשטות היא דבר טוב וזה נכון גם כאשר מדובר במראה העסק שלך. מראה פשוט של העסק גורם לו להראות אלגנטי, ענייני ומקצועי יותר. עצבי את המשרד שלך בצורה פשוטה אך אלגנטית ויעילה, רכשי ריהוט הכרחי והימנעי מפוסטרים מקושקשים או פריטים מיותרים שיגרמו לתחושה של עומס על המשרד.

Tweet about this on TwitterEmail this to someoneShare on Facebook

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *